Tájékoztatjuk, hogy 2024.03.12-04.01 között szabadság miatt telefonos elérhetőség szünetel, kérjük sales@esus-it.com e-mailben forduljanak hozzánk. Köszönjük türelmüket és megértésüket!

Angol nyelvű ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon érheti el: a +48692 444 384 vagy +48600 723 795

Mentés a bevásárlólistára
Új bevásárlólista létrehozása

RMA forma

Visszatérítés / Panaszkezelési eljárás

Az eljárás célja és hatálya
  • Minden Ügyfélnek joga van panaszt tenni az ESUS IT ENTERPRISE Kft. cégtől vásárolt árukkal kapcsolatban, amelynek székhelye: 1074 Budapest, Huszár utca 5., 1. em. 7a, cégjegyzékszám: 01-09-372497, adószám: 28753553-2-42.
  • Az eljárás célja a panaszeljárás hatékony lefolytatása és a panasz okainak elemzése. Minden egyes panaszt követően korrekciós intézkedéseket teszünk annak érdekében, hogy megakadályozzuk a jövőbeni hibákat.
Mi tartozik az ESUS IT ENTERPRISE Kft. felelősségi körébe?
  • A nyújtott szolgáltatások minőségének ellenőrzése.
  • A panaszok és felmerült hibák okainak elemzése, valamint korrekciós és megelőző intézkedések végrehajtása.
  • A panaszok fogadása.
  • kapcsolatfelvétel az Ügyféllel a panaszeljárás aktuális állásával és rendezésével kapcsolatos tájékoztatás céljából.
A visszatérítés / panasz eljárás menete
  • A visszatérítési igény / panasz bejelentése és a visszatérítendő / reklamált termék visszaküldése a megadott címre:
    ESUS IT ENTERPRISE KFT.
    Adamska Anna
    Huszár utca 5. 1 em. 7 a.
    1074 Budapest
    Mob: +36 20 851 3086
    a panaszbejelentő nyomtatvánnyal együtt (1. számú csatolmány).
  • A visszatérítési igény / panaszbejelentés RMA osztály által történő fogadása.
  • A bejelentés formai szempontból történő elemzése.
  • Tájékoztatás küldése az Ügyfél részére a visszatérítési igény /panasz elfogadásáról.
  • A panasz elemzése a visszaküldött termék átvételét követően.
  • A visszatérítés/panasz megoldására vonatkozó határozat kiadása.
  • Tájékoztatás küldése az Ügyfél számára a jóváhagyott visszatérítési /panaszeljárásról és a kártérítési javaslatról.
  • A visszatérítési /panaszeljárás lezárása.
  • A kártérítési tevékenységek megkezdése.
Határidők
  • Tájékoztatás küldése az Ügyfél részére a panaszbejelentés elfogadásáról: 2 munkanap.
  • A panaszfeldolgazás határideje: 14 naptári nap.
További információk
  1. A PANASZ TÁRGYA: RAM-memória
    • A Vevő kérésére a reklamáció bejelentését követően azonnal új RAM memóriát tudunk küldeni, így a Vevőnek nem kell megvárnia a panaszeljárás befejezését.
    • Ilyen szállításra csak abban az esetben kerülhet sor, ha az Eladó raktárában rendelkezésre áll csere RAM-memória. Az erre vonatkozó kérelmét kérjük, hogy a sales@esus-it.com e-mail címre vagy a +36208513086-as telefonszámon jelezze nekünk. Minden Ügyfelünket egyedileg kezeljük, és minden esetben az Ügyfél elégedettségére és a problémák lehető leggyorsabb megoldására törekszünk.
  2. A PANASZ TÁRGYA: egyéb termék
    • Sztenderd panaszkezelési eljárás

Visszaküldés / reklamáció értesítése a vásárlás módjától függően

Visszaküldés/panasz bejelentése regisztráció nélkül vagy közvetlenül a kereskedő

akkor kérlek küldj egy emailt (KATTINTSON IDE) or fill in the following RMA form.

Visszaküldés/panasz bejelentése az ESUS IT Client fiókon keresztül

ebben az esetben jelentkezzen be ESUS IT-fiókjába (KATTINTSON IDE), ahol panaszt nyújthat be / visszaküldheti a felhasználói panelről.

Visszaküldés/panasz benyújtása az aukciós portálon keresztül

ha az árut aukciós portálokon vásárolta, be kell jelentkeznie fiókját, és ott végezze el a panasztételi eljárást.
Bejelentés típusa:
Tételek panaszra
pixel