Árukereső.hu Árukereső.hu

RMA forma

Visszatérítési igény / Panasz űrlap

VISSZATÉRÍTÉS / PANASZKEZELÉSI ELJÁRÁS

Az eljárás célja és hatálya
  • Minden Ügyfélnek joga van panaszt tenni az ESUS IT ENTERPRISE Kft. cégtől vásárolt árukkal kapcsolatban, amelynek székhelye: 1074 Budapest, Huszár utca 5., 1. em. 7a, cégjegyzékszám: 01-09-372497, adószám: 28753553-2-42.
  • Az eljárás célja a panaszeljárás hatékony lefolytatása és a panasz okainak elemzése. Minden egyes panaszt követően korrekciós intézkedéseket teszünk annak érdekében, hogy megakadályozzuk a jövőbeni hibákat.
Mi tartozik az ESUS IT ENTERPRISE Kft. felelősségi körébe?
  • a nyújtott szolgáltatások minőségének ellenőrzése.
  • a panaszok és felmerült hibák okainak elemzése, valamint korrekciós és megelőző intézkedések végrehajtása.
  • a panaszok fogadása.
  • kapcsolatfelvétel az Ügyféllel a panaszeljárás aktuális állásával és rendezésével kapcsolatos tájékoztatás céljából.
A visszatérítés / panasz eljárás menete
  1. A visszatérítési igény / panasz bejelentése és a visszatérítendő / reklamált termék visszaküldése a megadott címre:
    ESUS IT Dział RMA
    Ul. Somosierry 30a
    71-181 Szczecin
    Tel.: +48 532 164 004
    a panaszbejelentő nyomtatvánnyal együtt (1. számú csatolmány).
  2. A visszatérítési igény / panaszbejelentés RMA osztály által történő fogadása.
  3. A bejelentés formai szempontból történő elemzése.
  4. Tájékoztatás küldése az Ügyfél részére a visszatérítési igény /panasz elfogadásáról.
  5. A panasz elemzése a visszaküldött termék átvételét követően.
  6. A visszatérítés/panasz megoldására vonatkozó határozat kiadása.
  7. Tájékoztatás küldése az Ügyfél számára a jóváhagyott visszatérítési /panaszeljárásról és a kártérítési javaslatról.
  8. A visszatérítési /panaszeljárás lezárása.
  9. A kártérítési tevékenységek megkezdése.
Határidők
  1. Tájékoztatás küldése az Ügyfél részére a panaszbejelentés elfogadásáról: 2 munkanap.
  2. A panaszfeldolgazás határideje: 14 naptári nap.
További információ
  1. A PANASZ TÁRGYA: RAM-memória
    A Vevő kérésére a reklamáció bejelentését követően azonnal új RAM memóriát tudunk küldeni, így a Vevőnek nem kell megvárnia a panaszeljárás befejezését.
    Ilyen szállításra csak abban az esetben kerülhet sor, ha az Eladó raktárában rendelkezésre áll csere RAM-memória. Az erre vonatkozó kérelmét kérjük, hogy a sales@esus-it.com e-mail címre vagy a +36208513086-as telefonszámon jelezze nekünk. Minden Ügyfelünket egyedileg kezeljük, és minden esetben az Ügyfél elégedettségére és a problémák lehető leggyorsabb megoldására törekszünk.
  2. A PANASZ TÁRGYA: egyéb termék
    sztenderd panaszkezelési eljárás

VISSZATÉRÍTÉSI IGÉNY /PANASZ BEJELENTÉSE A VÁSÁRLÁS MÓDJÁTÓL FÜGGŐEN

Visszatérítési igény /panasz bejelentése regisztráció nélkül vagy közvetlenül a kereskedőnek

Ebben az esetben kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt (KATTINTSON IDE) vagy töltse ki az alábbi RMA űrlapot.

Visszatérítési igény /panasz bejelentése az ESUS IT ügyfélfiókján keresztül

Ebben az esetben jelentkezzen be az ESUS IT fiókjába (KATTINTSON IDE), ahol a felhasználói panelen keresztül visszatérítési igényt/panaszt nyújthat be.
Bejelentés típusa:
A bejelentő adatai:
Reklamált termékek:
This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
I DO NOT AGREE
I AGREE, I WANT TO GO TO THE WEBSITE
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel